Ebben a bőr fiatalos állaga megőrzésének óriási szerepe van, ezért éri meg nekik és a hozzájuk hasonló cégeknek rengeteg pénzt fordítani kutatás-fejlesztésre és innovációra, mondja Márkus Ádám, a NAOS kozmetikai cég vezetője. A családi tulajdonban lévő francia cég egész működését e köré szervezi. Hogyan lehet megkülönböztetni az egyforma flakonokba és tégelyekbe zárt, látszólag hasonló termékeket? Milyen szerepet játszik mindeközben a levendula és a bor a márkáik identitásában? Miért érdekesek a gyárak úgy általában? Lehet-e óceántisztító akciót csinálni anélkül, hogy greenwashingnak tűnjön? Milyen szerepe lehet az influenszereknek, a márkák közötti kollaborációknak és a mesterséges intelligenciának a szépség- és kozmetikai ipar jövőjében? Ilyen és ehhez hasonló kérdések is szóba kerültek a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában.
Kommunikáció a kommunikációról
Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Szerintem
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!