Reklámszünet
„A hazai médiaszereplőknek össze kéne fogniuk a nemzetközi óriásokkal szemben”
A hazai szereplők rosszat tesznek maguknak azzal, hogy nem fognak össze a nemzetközi óriások térnyerése ellen, pedig igenis lehetne mit tenni a Facebook és a Google túlhatalmával szemben – mondja Erős Attila, a Fastbridge médiaügynökség vezetője. Emellett az olcsó tévés hirdetésekről, új tartalmi trendekről, a TikTokról, az automatizált hirdetési rendszerek határairól, a távmunkáról és az állam lélegeztetőgép-szerepéről is beszélgettünk a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában, amelyben arra is választ kerestünk, hogy miben más ma ügynökségi vezetőnek lenni, mint tíz évvel ezelőtt.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.