Reklámszünet

„A hazai médiaszereplőknek össze kéne fogniuk a nemzetközi óriásokkal szemben”

A hazai szereplők rosszat tesznek maguknak azzal, hogy nem fognak össze a nemzetközi óriások térnyerése ellen, pedig igenis lehetne mit tenni a Facebook és a Google túlhatalmával szemben – mondja Erős Attila, a Fastbridge médiaügynökség vezetője. Emellett az olcsó tévés hirdetésekről, új tartalmi trendekről, a TikTokról, az automatizált hirdetési rendszerek határairól, a távmunkáról és az állam lélegeztetőgép-szerepéről is beszélgettünk a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában, amelyben arra is választ kerestünk, hogy miben más ma ügynökségi vezetőnek lenni, mint tíz évvel ezelőtt.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Tangó és Kes
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Kontra
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Kézivezérlés
Sorozatlövő
Határsértők
Olvasói sztorik