Reklámszünet

„Több évtized után először alakult ki keresleti piac az autós ágazatban”

Nem sok jót vár 2023-tól, és kommunikációs szempontból is további nehézségekre készül a Porsche Hungária ügyvezetője, Németh Balázs és marketing és kommunikációs igazgatója, Bujáki Zsolt. A számos márka hazai forgalmazását irányító cég két vezetőjével a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában beszélgettünk a többi közt arról, hogy lehet-e még majd valaha olcsón új autót kapni Magyarországon, egyáltalán mit értünk az alatt, hogy olcsó egy autó, lesz-e árletörő hatása a piacra beömlő kínai gépkocsiknak, hogyan lehetett egy csapásra menő egy korábban évtizedekig szenvedő márka, túltolták-e kicsit az elektromos autózás és az önvezetés vízióját, és hogy sokan vesznek-e majd előfizetéssel ülésfűtést, de szóba került a Dumaszínház is.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Tangó és Kes
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Kontra
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Kézivezérlés
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik