Reklámszünet

„Független piaci szereplőként, állami megrendelések nélkül a magyar piacon elértük a tetőt”

Testvérpárként vezetik a mai napig az idősebbikük által alapított reklámügynökségüket, amelyik kisvállalkozásokat kiszolgáló apró családi garázscégből másfél évtized alatt az ország egyik vezető kommunikációs szolgáltatója lett. Hogyan lehet ezt megcsinálni 2023 Magyarországán úgy, hogy nincs valakinek állami megrendelése? Hogyan kell tudatosan külföldi hálózatot építeni? Kell-e minden iparágból ügyfél egy ügynökségnek? Miért kellett a családnevüket idővel leváltani a márkanévben? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről beszélgettünk Hinora Bálinttal és Hinora Ferenccel, a Positive Adamsky ügynökség két fő tulajdonosával a Reklámszünet podcast idei utolsó adásában. Kiderült az is, hogy mennyit veszekednek, ki fognak-e tudni valaha szállni az üzletből, és miért érdemes egy csomó időt áldozni a Magyar Marketing Szövetségre, amelynek Ferenc az elnöke.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Tangó és Kes
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Kontra
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Kézivezérlés
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik