Reklámszünet

Kanyó Roland, a DM marketing- és pr-vezetője a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában.
Mire mondják Bécsben is azt, hogy hűha? Hinora Ferenc és Hinora Bálint, a Positive Adamsky ügynökség tulajdonosai a Reklámszünet podcastban.
Márkus Ádám, a NAOS kozmetikai cég vezetője a Reklámszünet podcastban.
Mennyire érzi a válságot egy üdítőitalgyártó, tud-e hibázni egy Coca-Cola méretű cég a piacon és miért nem lehet újabban letépni a kupakot a palackról? Mérő Ádám, a Coca-Cola márkáival összeurópai szinten foglalkozó igazgató a Reklámszünet podcastban.
Blaumann Debóra, az Erste marketing- és pr-vezetője a Reklámszünet podcastban.
Pőcze Balázs, a Mito Creative reklámügynökség alapító kreatívigazgatója a Reklámszünet podcastban.
Reklámszünet podcast Károlyi Zsuzsával, az E.ON márka- és marketingvezetőjével.
Reklámszünet podcast Kovács Dávid Gáborral, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatójával.
Reklámszünet podcast a Porsche Hungária két vezetőjével, Németh Balázzsal és Bujáki Zsolttal.
Beke Zsuzsa, a Richter kormányzati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője a legfrissebb Reklámszünet podcastban.
Pantl Péterrel, a Mol Csoport kommunikációs vezetőjével podcastoltunk.
Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója volt a Reklámszünet podcast vendége.
Reklámszünet podcast Sásdi Helgával, a Publicis Groupe Hungary regionális szerepkört is betöltő vezetőjével.
Ezt tartja munkája legfontosabb pillérének Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója.
Tíz év regionális jelenlét után nyitottak a szélesebb nemzetközi piac felé az Uniomédia tulajdonosai, akik nemrég indították el szingapúri irodájukat.
A magyar médiacégek rosszat tesznek maguknak azzal, hogy nem fognak össze a nemzetközi óriások térnyerése ellen, pedig igenis lehetne mit tenni a Facebook és a Google túlhatalmával szemben – mondja Erős Attila, a Fastbridge médiaügynökség vezetője. Erről is beszélgettünk a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában.
Reklámszünet-podcast a CIB Bank marketinges vezetőivel.
A Reklámszünet című podcast legfrissebb epizódjában a Volvo kommunikációs vezetőivel beszélgettünk a pandémia autóiparra gyakorolt hatásáról és a terület jövőjéről.
Egy számjegyű növekedést valószínűsít az idén a piacon a legnagyobb hazai kommunikációipari szervezet vezetője, aki szerint egy esetleges 1 százalék feletti, belföldi fogyasztásra alapuló GDP-növekedés még tovább is erősíthetné ezt.
„Mindent vissza lehet hozni, csak idő kérdése” – mondja a válság által megviselt médiapiacról Somlói Zsolt, aki évek óta vezeti az egyik legnagyobb nemzetközi tulajdonú médiaügynökséget, a Mindshare-t.
„Mi mindig mainstream módon kommunikáltunk” – mondja Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója, aki szerint ennek ellenére időről időre felkarolnak olyan ügyeket is, amelyek szűkebb rétegeket számára kiemelten fontosak.
Az egyik legrégebbi hazai tulajdonú ügynökség vezetőivel a járvány piaci hatásairól, a reklámipari munka változásáról és a jövőről beszélgettünk.
Az önmagában nem gond, hogy az állam sokat költ kommunikációra, az viszont nem feltétlenül egészséges, hogy mire és hogyan. A magyar reklámpiac legkorábban 2022-ben regenerálódhat a covid-válság után. Podcast-interjú.
Ez itt a Reklámszünet, a 24.hu új, reklámpiaccal foglalkozó podcastja. minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel fogunk beszélgetni a reklámpiac fontos történeteiről. Hallgassatok minket a 24.hu-n!
Olvasói sztorik