Reklámszünet

Blaskó Nikolett: A gazdaság túl van a mélyponton, ez pozitívan hat a reklámpiacra is

/
Letöltés
Egy számjegyű növekedést valószínűsít az idén a piacon a legnagyobb hazai kommunikációipari szervezet vezetője, aki szerint egy esetleges 1 százalék feletti, belföldi fogyasztásra alapuló GDP-növekedés még tovább is erősíthetné ezt. Blaskó Nikolettel, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége elnökével, az egyik legnagyobb hazai reklámügynökség, az ACG alapító-tulajdonosával az ügynökségi piac megsegítéséről, az állami szerepvállalás mértékéről, üzleti ebédekről, az álláspiac és az ügynökségi bérek alakulásáról, aktív tulajdonosi szerepvállalásról,  az ügyfeleknél lévő tartalékokról, reklámügynökségi listákról, a versenyekre fordított milliók fontosságáról és az ügynökségek megváltozó szerepéről beszélgettünk. Emellett arra is fény derült, hogy lesz-e az ügynökségnek saját sörmárkája.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Buksó
Ziccer
Kontra
Tangó és Kes
Reklámszünet
Europoli
Zöldövezet
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Kézivezérlés
Sorozatlövő
Határsértők
Filéző
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.