Reklámszünet

„Az autó ma már olyan, mint az okostelefon, csak nagyobb”

/
Letöltés
A Reklámszünet című podcast legfrissebb epizódjában a Volvo kommunikációs vezetőivel beszélgettünk a pandémia autóiparra gyakorolt hatásáról és a terület jövőjéről. Sztárcsevity Andreát és Kozma Noémit a visszaesést követő fellendülésről, az online értékesítésben rejlő lehetőségekről, az autómárka tudatos kultúratámogatási politikájáról, fenntarthatóságról, az autók személyre szabhatóságáról, a Volvo svéd örökségének és a kínai tulajdonosnak a viszonyáról, valamint arról is kérdeztük, milyen megfontolások alapján választották márkanagykövetüknek Tillát, aki nemhogy elkötelezett biciklista, de még csak vezetni sem tudott, amikor elkezdték az együttműködést. Kiderül az is, hogy tényleg a nők választják-e a ki a család autóját.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Ötkarikás szemek
Buksó
Ziccer
Kontra
Tangó és Kes
Reklámszünet
Europoli
Zöldövezet
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Kézivezérlés
Sorozatlövő
Határsértők
Filéző
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.