Reklámszünet

Mit adhat a kólareklámnak a mesterséges intelligencia?

Kisebb mennyiségű üdítőital fogy a piacon, mint egy évvel ezelőtt, ami egyáltalán nem meglepő, látva az inflációs adatokat és a kiskereskedelmi forgalom alakulását és ez komoly kihívást jelent a gyártóknak és a márkáknak is – mondja Mérő Ádám, a Coca-Cola Consumer & Shopper Connection igazgatója. A szokatlan nevű pozíció valójában egy egész Európára kiterjedő márkastratégia-csapat vezetését jelenti, gyakorlatilag ők határozzák meg, hogy hogyan kommunikálnak, milyen reklámokat csinálnak és merre tartanak a világ egyik legismertebb üdítőital-cégének termékei. Hogyan befolyásolja a divat az üdítőitalok univerzumát? Mit keres a Coca-Cola a növényi tejek, a kávék vagy az alkoholos italok piacán? Mennyi türelme van az innovációra és a termékfejlesztésre egy ekkora világcégnek, mekkora a hibázás lehetősége? Mit terveznek kezdeni a mesterséges intelligencával? Miért nem lehet már leszedni a kupakot a kólásüvegről? És mi köze van mindehhez Tuvalunak? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről volt szó a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Sorozatlövő
Határsértők
Olvasói sztorik