Kisebb mennyiségű üdítőital fogy a piacon, mint egy évvel ezelőtt, ami egyáltalán nem meglepő, látva az inflációs adatokat és a kiskereskedelmi forgalom alakulását és ez komoly kihívást jelent a gyártóknak és a márkáknak is – mondja Mérő Ádám, a Coca-Cola Consumer & Shopper Connection igazgatója. A szokatlan nevű pozíció valójában egy egész Európára kiterjedő márkastratégia-csapat vezetését jelenti, gyakorlatilag ők határozzák meg, hogy hogyan kommunikálnak, milyen reklámokat csinálnak és merre tartanak a világ egyik legismertebb üdítőital-cégének termékei. Hogyan befolyásolja a divat az üdítőitalok univerzumát? Mit keres a Coca-Cola a növényi tejek, a kávék vagy az alkoholos italok piacán? Mennyi türelme van az innovációra és a termékfejlesztésre egy ekkora világcégnek, mekkora a hibázás lehetősége? Mit terveznek kezdeni a mesterséges intelligencával? Miért nem lehet már leszedni a kupakot a kólásüvegről? És mi köze van mindehhez Tuvalunak? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről volt szó a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában.
Kommunikáció a kommunikációról
Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Szerintem
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!