Szórakozás

Rihanna új fehérneműmárkája direkt nem exkluzív, és mégis az

Ádám Judit
Ádám Judit

újságíró. 2018. 05. 12. 09:52

Korábban a témában:

A Savage X Fenty kollekció legnagyobb újdonsága, hogy olyan nőknek kínál ízléses fehérneműket, akik eddig valamiért, testalkatuk vagy épp bőrszínűk miatt nem tudtak magunkak megfelelő fehérneműt találni. A márka jelszava a sokféleség.

Ezt már a webshopon is láthatjuk, ugyanis nem átlagos modellek mutatják be az egyes darabokat a webshopon. A nők odavannak érte, és mindenki boldog, hogy végre talál mondjuk bőrszínű melltartót, ami ténylegesen passzol az ő saját bőrének színéhez.

A webshopot azonnal elárasztották a vevők, és rengetegen bosszankodtak, hogy órákat kell várni, míg kifizethetik a kosaruk tartalmát, ugyanis  túl sokan akartak vásárolni egyszerre. Ráadásul a rendszer bizonyos darabokat csak úgy engedett betenni a kosárba, ha a vevő befizet egy 50 dolláros klubtagsági kártyára. Így az egész értelmét veszti, hisz pont az exkluzititás ellen megy, erre csak az exkluzív klubtagok kaparinthatnak meg bizonyos darabokat.

https://www.savagex.com/

Kiemelt kép: Instagram / @badgalriri

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.