Reklámszünet
A tehetség csak tíz százaléknyi pluszt jelent az akarás mellé, ha valaki előre akar jutni a kreatíviparban
2023. 04. 05. 17:21
Pőcze Balázzsal, az egyik legnagyobb hazai reklámügynökség, a Mito Creative alapító kreatívigazgatójával a mesterséges intelligenciában rejlő reklámipari lehetőségekről, a nemrég publikált Reklámtortáról, a tehetséggondozásról és saját szövegírói képzésükről is beszélgettünk a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában. Szóba került még emellett, hogy kötelező kényszeres jófejkedés zajlik-e a reklámügynökségeknél és hogy miért nem jár sosem reklámversenyek díjátadójára, de fény derült arra is, hogyan lesz ügynökségnév egy World of Warcraft-karakterből és hogy hol van a helye az ügynökségük életében a politikának.
Kommunikáció a kommunikációról
Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Szerintem
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!