Reklámszünet
„Független piaci szereplőként, állami megrendelések nélkül a magyar piacon elértük a tetőt”
2023. 12. 19. 14:33
Testvérpárként vezetik a mai napig az idősebbikük által alapított reklámügynökségüket, amelyik kisvállalkozásokat kiszolgáló apró családi garázscégből másfél évtized alatt az ország egyik vezető kommunikációs szolgáltatója lett. Hogyan lehet ezt megcsinálni 2023 Magyarországán úgy, hogy nincs valakinek állami megrendelése? Hogyan kell tudatosan külföldi hálózatot építeni? Kell-e minden iparágból ügyfél egy ügynökségnek? Miért kellett a családnevüket idővel leváltani a márkanévben? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről beszélgettünk Hinora Bálinttal és Hinora Ferenccel, a Positive Adamsky ügynökség két fő tulajdonosával a Reklámszünet podcast idei utolsó adásában. Kiderült az is, hogy mennyit veszekednek, ki fognak-e tudni valaha szállni az üzletből, és miért érdemes egy csomó időt áldozni a Magyar Marketing Szövetségre, amelynek Ferenc az elnöke.
Kommunikáció a kommunikációról
Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Szerintem
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!