Reklámszünet
Az energiaipar egy évtizede még unalmas dinoszaurusz volt, de ma már szexi
2023. 02. 07. 17:55
Mi kellett ahhoz, hogy egy unalmas és nehezen érthető terület kommunikációs szempontból az egyik legizgalmasabb szektorrá váljon pár év alatt, ami nemcsak a politikusokat, de az átlagembereket is napi szinten foglalkoztatja? Hogyan lesz az elektronokból és molekulákból brand, és hogyan lehet az energetikáról beszélni a TikTokon? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről beszélgettünk a Reklámszünet pocdast legfrissebb epizódjában Károlyi Zsuzsával, az E.ON márka- és marketingvezetőjével. Szóba kerültek még az okosvárosok, a nap-, a szél- és az atomenergia, a szokatlanul enyhe tél, az Energiaügyi Minisztérium szerepe, a kommunikáció tervezhetősége és az is, hogy miért nagyon nehéz partnerek az ügynökségeik számára.
Kommunikáció a kommunikációról
Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Szerintem
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!