Reklámszünet

„Furcsa belegondolni, hogy mi több száz éves hazai márkákkal dolgozunk”

Milyen volt, amikor még szinte mindent meg lehetett volna csinálni egy alkoholhirdetésben, és miért nem készített a legtöbb márka a valóságban mégsem durva reklámokat? Hogyan lehet évszázados hátterű márkákat 21. századivá tenni, és felmerült-e valaha az Unicum brand alapos megújítása? Mitől lesz szuperprémium egy szeszesital, és miért nem sikerült senkinek sem igazán menő pálinkabrandet építenie eddig? Mikor állhatnak végre helyre az egymást követő válságok által megtépázott ellátási láncok? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről beszélgettünk Kovács Dávid Gáborral, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatójával, whisky-szakértővel és -szakíróval a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában, amelyben szó esett arról is, vajon tényleg a világ legjobb munkája-e alkoholokról kommunikálni, hogy milyen a karácsonyi buli a Szeszipari Szövetségben, meg persze a whiskykről is.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Sorozatlövő
Határsértők
Olvasói sztorik