Reklámszünet
„Furcsa belegondolni, hogy mi több száz éves hazai márkákkal dolgozunk”
2022. 12. 15. 12:20
Milyen volt, amikor még szinte mindent meg lehetett volna csinálni egy alkoholhirdetésben, és miért nem készített a legtöbb márka a valóságban mégsem durva reklámokat? Hogyan lehet évszázados hátterű márkákat 21. századivá tenni, és felmerült-e valaha az Unicum brand alapos megújítása? Mitől lesz szuperprémium egy szeszesital, és miért nem sikerült senkinek sem igazán menő pálinkabrandet építenie eddig? Mikor állhatnak végre helyre az egymást követő válságok által megtépázott ellátási láncok? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről beszélgettünk Kovács Dávid Gáborral, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatójával, whisky-szakértővel és -szakíróval a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában, amelyben szó esett arról is, vajon tényleg a világ legjobb munkája-e alkoholokról kommunikálni, hogy milyen a karácsonyi buli a Szeszipari Szövetségben, meg persze a whiskykről is.
Kommunikáció a kommunikációról
Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Szerintem
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!