Reklámszünet
„Nem mondhatjuk már, hogy olajvállalat vagyunk”
Mi vezette az energiaital-gyártásból az energiaszektorba, mit tud kezdeni az otthoni munkavégzéssel egy olyan cég, amelyben számos munkakör nem alkalmas a home office-ra, hogyan lehet nyugodt kommunikációt folytatni érzelmileg túlfűtött időszakban egy stratégiai szerepű nagyvállalatnál, és mennyire lehet kommunikációs cél a Mol távolítása az aktuálpolitikától? – a többi között ezekről a kérdésekről beszélgettünk Pantl Péterrel, a Mol Csoport kommunikációs vezetőjével a Reklámszünet podcast legfrissebb adásában. Emellett szó volt arról is, hogy mennyire érdekli a magyar fogyasztókat, hogy a Mol nemzetközi cég, és a külföldieket, hogy magyar, illetve hogy lehet-e valaha szexi a petrolkémia. (A beszélgetést május 18-án, még az iparági különadók és a rezsicsökkentés átalakításának bejelentése előtt rögzítettük.)
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.