Reklámszünet

„Nem mondhatjuk már, hogy olajvállalat vagyunk”

Mi vezette az energiaital-gyártásból az energiaszektorba, mit tud kezdeni az otthoni munkavégzéssel egy olyan cég, amelyben számos munkakör nem alkalmas a home office-ra, hogyan lehet nyugodt kommunikációt folytatni érzelmileg túlfűtött időszakban egy stratégiai szerepű nagyvállalatnál, és mennyire lehet kommunikációs cél a Mol távolítása az aktuálpolitikától? – a többi között ezekről a kérdésekről beszélgettünk Pantl Péterrel, a Mol Csoport kommunikációs vezetőjével a Reklámszünet podcast legfrissebb adásában. Emellett szó volt arról is, hogy mennyire érdekli a magyar fogyasztókat, hogy a Mol nemzetközi cég, és a külföldieket, hogy magyar, illetve hogy lehet-e valaha szexi a petrolkémia. (A beszélgetést május 18-án, még az iparági különadók és a rezsicsökkentés átalakításának bejelentése előtt rögzítettük.)
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik