Reklámszünet

Gulyás János: Idén is folytatódhat az a tendencia, hogy az állam a legnagyobb hirdető a piacon

2021-ben is az állam lehet a magyar reklámpiac legtöbbet költő szereplője, amivel a fő probléma nem maga a tény, hanem hogy milyen témákra fordítják ezt a közpénzt. A felfordulás akár fejlődéshez is vezethet egy piacon, a hagyományos televíziók nyertesei is lehetnek a koronavírus-válságnak. Hosszabb távon azonban nekik is változtatniuk kell, mert a tévéreklám még mindig nagyon olcsó Magyarországon, ami végtelen hosszúságú és unalmas reklámblokkokat jelent és végső soron elűzi majd a nézőket a képernyők elől. A rendezvénypiac szereplői viszont már most óriási bajban vannak, mivel szinte semmi segítséget nem kapnak az államtól. A hirdetői költések legkorábban 2022-ben állhatnak vissza a 2019-es szintre. A Reklámszünet podcast első adásában Gulyás Jánossal, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügynökség vezetőjével beszélgettünk, aki összességében optimista: azt reméli, hogy a tavasz elhozhatja a lassú ébredést a vírus okozta lefagyott állapotból.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik