Ziccer

Mennyit profitál a magyar futball abból, hogy a válogatott és a Fradi is bekerült a FIFA-játékba?

Már több mint tíz éve bekerülhetett volna magyar csapat a népszerű focis videojáték-sorozatba, de akkor az MLSZ – állítólag – rosszul mérte fel a tárgyalásai pozíciót. Most a Fradi és a válogatott is lecsapott a lehetőségre, de mit jelent mindez a marketing szempontjából? Mennyit lehet ebből profitálni? Zsédely Péter sportmarketing-szakembert kérdeztük.

A Ziccer korábbi adásai ITT érhetők el.

Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Sorozatlövő
Határsértők
Olvasói sztorik