Reklámszünet

Blaskó Nikolett: A gazdaság túl van a mélyponton, ez pozitívan hat a reklámpiacra is

Egy számjegyű növekedést valószínűsít az idén a piacon a legnagyobb hazai kommunikációipari szervezet vezetője, aki szerint egy esetleges 1 százalék feletti, belföldi fogyasztásra alapuló GDP-növekedés még tovább is erősíthetné ezt. Blaskó Nikolettel, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége elnökével, az egyik legnagyobb hazai reklámügynökség, az ACG alapító-tulajdonosával az ügynökségi piac megsegítéséről, az állami szerepvállalás mértékéről, üzleti ebédekről, az álláspiac és az ügynökségi bérek alakulásáról, aktív tulajdonosi szerepvállalásról,  az ügyfeleknél lévő tartalékokról, reklámügynökségi listákról, a versenyekre fordított milliók fontosságáról és az ügynökségek megváltozó szerepéről beszélgettünk. Emellett arra is fény derült, hogy lesz-e az ügynökségnek saját sörmárkája.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik