Reklámszünet
„Gyakrabban kéne nemet mondani” – a Republic Group vezetői a reklámpiacról
A Covid-helyzet már nem speciális szituáció, hanem maga a normalitás, amihez mindenkinek alkalmazkodnia kell – mondják az egyik legrégebbi magyar tulajdonú, egy ideje már Németországban is terjeszkedő reklámügynökségi csoport, a Republic Group vezetői, akik éppen a vírusválság kezdetén, de attól eredetileg függetlenül kezdtek hozzá a cégük átszervezéséhez. Azt már a nyáron eldöntötték, hogy soha nem fognak visszatérni úgy az irodába, mint korábban. A Reklámszünet podcast legfrissebb adásában Barna Tamással és Németh Bélával beszélgettünk ügyfélszerzésről és -kezelésről, belső tartalékokról, reklámversenyekről, szakmai listákról és arról, hogyan kell embert igazolni nehéz időszakban.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.