Reklámszünet
Gulyás János: Idén is folytatódhat az a tendencia, hogy az állam a legnagyobb hirdető a piacon
2021. 02. 16. 15:59
2021-ben is az állam lehet a magyar reklámpiac legtöbbet költő szereplője, amivel a fő probléma nem maga a tény, hanem hogy milyen témákra fordítják ezt a közpénzt. A felfordulás akár fejlődéshez is vezethet egy piacon, a hagyományos televíziók nyertesei is lehetnek a koronavírus-válságnak. Hosszabb távon azonban nekik is változtatniuk kell, mert a tévéreklám még mindig nagyon olcsó Magyarországon, ami végtelen hosszúságú és unalmas reklámblokkokat jelent és végső soron elűzi majd a nézőket a képernyők elől. A rendezvénypiac szereplői viszont már most óriási bajban vannak, mivel szinte semmi segítséget nem kapnak az államtól. A hirdetői költések legkorábban 2022-ben állhatnak vissza a 2019-es szintre. A Reklámszünet podcast első adásában Gulyás Jánossal, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügynökség vezetőjével beszélgettünk, aki összességében optimista: azt reméli, hogy a tavasz elhozhatja a lassú ébredést a vírus okozta lefagyott állapotból.
Kommunikáció a kommunikációról
Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Szerintem
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!