Reklámszünet

Az energiaipar egy évtizede még unalmas dinoszaurusz volt, de ma már szexi

Mi kellett ahhoz, hogy egy unalmas és nehezen érthető terület kommunikációs szempontból az egyik legizgalmasabb szektorrá váljon pár év alatt, ami nemcsak a politikusokat, de az átlagembereket is napi szinten foglalkoztatja? Hogyan lesz az elektronokból és molekulákból brand, és hogyan lehet az energetikáról beszélni a TikTokon? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről beszélgettünk a Reklámszünet pocdast legfrissebb epizódjában Károlyi Zsuzsával, az E.ON márka- és marketingvezetőjével. Szóba kerültek még az okosvárosok, a nap-, a szél- és az atomenergia, a szokatlanul enyhe tél, az Energiaügyi Minisztérium szerepe, a kommunikáció tervezhetősége és az is, hogy miért nagyon nehéz partnerek az ügynökségeik számára.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik