Reklámszünet

„Nagyon sok globális cég kezdett el Kelet-Közép-Európára figyelni”

Hogyan lesz egy megbízás eredményeként a budapesti irodából regionális központ, miért vonzó hely Budapest a nemzetközi reklámipari munkaerőpiacon Dél-Amerikából vagy Ázsiából nézve, hogyan segítik a külföldi munkavállalók beilleszkedését egy olyan irodában, ahol csak tavaly közel 160 új embert vettek fel, mekkora a mázli szerepe az üzleti sikerben, és miért fontos az ügyfél és az ügynökség közötti kölcsönös tisztelet – egyebek mellett ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában Sásdi Helgával, a Publicis Groupe Hungary regionális szerepkört is betöltő vezetőjével, aki egy szakmai világsztár leigazolását is bejelentette.
A korábbi adások itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Sorozatlövő
Határsértők
Olvasói sztorik