Reklámszünet
„Nagyon sok globális cég kezdett el Kelet-Közép-Európára figyelni”
Hogyan lesz egy megbízás eredményeként a budapesti irodából regionális központ, miért vonzó hely Budapest a nemzetközi reklámipari munkaerőpiacon Dél-Amerikából vagy Ázsiából nézve, hogyan segítik a külföldi munkavállalók beilleszkedését egy olyan irodában, ahol csak tavaly közel 160 új embert vettek fel, mekkora a mázli szerepe az üzleti sikerben, és miért fontos az ügyfél és az ügynökség közötti kölcsönös tisztelet – egyebek mellett ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában Sásdi Helgával, a Publicis Groupe Hungary regionális szerepkört is betöltő vezetőjével, aki egy szakmai világsztár leigazolását is bejelentette.
A korábbi adások itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.