Reklámszünet
„Ha valamit elrontunk, ismerjük el – ha hibát követünk el, javítsuk ki!”
Ezt tartja munkája legfontosabb pillérének Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója, ami szerinte egyaránt kiemelten fontos Magyarországon és – mondjuk – Nagy-Britanniában. Ahogyan az is, hogy egy nemzetközi vállalat mindenhol határozottan kiálljon a számára fontos értékek mellett. A Reklámszünet podcast legfrissebb epizódjában emellett még szó volt arról is, hogy miért nem szeret ügynökségeket tendereztetni, miért nem vesz részt szinte soha nyilvános szakmai vitákban, illetve milyen volt apukaként elsőként gyesre menni egy multicégtől.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.