Reklámszünet
Ázsiában és Amerikában is terjeszkedik az egyik legsikeresebb magyar pr-ügynökség
Tíz év regionális jelenlét után nyitottak a szélesebb nemzetközi piac felé az Uniomédia tulajdonosai, akik nemrég indították el szingapúri irodájukat. A hazai pr-ügynökségi toplistát hetedik éve vezető Uniomédia egyik alapítója, Balatoni Zsófia először a Reklámszünet podcastban beszélt arról, hogyan és miért építettek nemzetközi hálózatot Rothman & Roman néven, milyen szerepük van ebben az alapítóknak, és hol vannak egy családi cég határai. Ezek mellett a pr-ügynökségek Covid-kínálta rendkívüli lehetőségeiről, az adatalapú gondolkozásról a pr- és reklámbüdzsék összekeveredéséről, a szlovén nyelv nehézségeiről és a metaverzumól is szó esett kommunikációipari beszélgetőműsorunk legfrissebb epizódjában.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.