Reklámszünet
Blaskó Nikolett: A gazdaság túl van a mélyponton, ez pozitívan hat a reklámpiacra is
Egy számjegyű növekedést valószínűsít az idén a piacon a legnagyobb hazai kommunikációipari szervezet vezetője, aki szerint egy esetleges 1 százalék feletti, belföldi fogyasztásra alapuló GDP-növekedés még tovább is erősíthetné ezt. Blaskó Nikolettel, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége elnökével, az egyik legnagyobb hazai reklámügynökség, az ACG alapító-tulajdonosával az ügynökségi piac megsegítéséről, az állami szerepvállalás mértékéről, üzleti ebédekről, az álláspiac és az ügynökségi bérek alakulásáról, aktív tulajdonosi szerepvállalásról, az ügyfeleknél lévő tartalékokról, reklámügynökségi listákról, a versenyekre fordított milliók fontosságáról és az ügynökségek megváltozó szerepéről beszélgettünk. Emellett arra is fény derült, hogy lesz-e az ügynökségnek saját sörmárkája.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.