Reklámszünet

„Gyakrabban kéne nemet mondani” – a Republic Group vezetői a reklámpiacról

/
Letöltés
A Covid-helyzet már nem speciális szituáció, hanem maga a normalitás, amihez mindenkinek alkalmazkodnia kell – mondják az egyik legrégebbi magyar tulajdonú, egy ideje már Németországban is terjeszkedő reklámügynökségi csoport, a Republic Group vezetői, akik éppen a vírusválság kezdetén, de attól eredetileg függetlenül kezdtek hozzá a cégük átszervezéséhez. Azt már a nyáron eldöntötték, hogy soha nem fognak visszatérni úgy az irodába, mint korábban. A Reklámszünet podcast legfrissebb adásában Barna Tamással és Németh Bélával beszélgettünk ügyfélszerzésről és -kezelésről, belső tartalékokról, reklámversenyekről, szakmai listákról és arról, hogyan kell embert igazolni nehéz időszakban.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Ziccer
Kontra
Tangó és Kes
Reklámszünet
Europoli
Zöldövezet
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Kézivezérlés
Sorozatlövő
Határsértők
Filéző
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.