Reklámszünet

„Gyakrabban kéne nemet mondani” – a Republic Group vezetői a reklámpiacról

A Covid-helyzet már nem speciális szituáció, hanem maga a normalitás, amihez mindenkinek alkalmazkodnia kell – mondják az egyik legrégebbi magyar tulajdonú, egy ideje már Németországban is terjeszkedő reklámügynökségi csoport, a Republic Group vezetői, akik éppen a vírusválság kezdetén, de attól eredetileg függetlenül kezdtek hozzá a cégük átszervezéséhez. Azt már a nyáron eldöntötték, hogy soha nem fognak visszatérni úgy az irodába, mint korábban. A Reklámszünet podcast legfrissebb adásában Barna Tamással és Németh Bélával beszélgettünk ügyfélszerzésről és -kezelésről, belső tartalékokról, reklámversenyekről, szakmai listákról és arról, hogyan kell embert igazolni nehéz időszakban.
A sorozat korábbi adásai itt érhetők el:
Reklámszünet - Podcast
Kommunikáció a kommunikációról - Ez a 24.hu reklámipari podcastja, melyben minden második héten a reklámipar fontos szereplőivel beszélgetünk a reklámpiac fontos történeteiről.
Legfrissebb epizódok
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Tangó és Kes
Reklámszünet
Zöldövezet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Kontra
Europoli
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Kilépők
Szerintem
Bárkiből valaki
Kézivezérlés
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik