Már egy éve, hogy az Instagramon megjelent a Stories nevű funkció, amivel a felhasználók olyan posztokat tehetnek közzé, amik csak 24 órán keresztül érhetők el a követők számára. Az Instagram pár plusz eszközzel bővítette a Snapchat-klón formátumot, például a kereshető hashtagekkel, és annak lehetőségével, hogy más felhasználók is megemlíthetők.
Az évforduló alkalomból a cég több számot is közölt, utoljára 2014-ben tettek közzé hivatalos adatokat. Már naponta 250 millió felhasználó tesz közzé aktívan Stories posztot, és a formátum láthatóan az Instagram előtt töltött időmennyiséget is növeli.
Ugyan úgy tűnhet, hogy a fiatalok vannak igazán ráfüggve a közösségi médiára, a 25 év felettiek sincsenek túlságosan elmaradva, ők 24 percet töltenek napontaa platform bújásával.A céges profilok is egyre többen használják a Stories formátum lehetőségeit, a cég közleménye szerint július során több mint 50 százalékuk tett közzé eltűnő posztot.