Szintén az oldal látogatóinak reakcióira válaszul kezdték el vizsgálni az egyes termékek minőségi paramétereinek megjeleníthetőségét, hogy ne pusztán az ár segítse a vásárlót a kereséskor, hanem más információja is legyen a termékekről, főleg, ha azok köre bővül a vegyiárukkal. Az is kiderül a beszélgetésből, hogy az arra kötelezett multik mellett önkéntes alapon újabb áruházak csatlakozhatnak az Árfigyelőhöz, köztük a sajtó által hiányolt, magyar tulajdonban lévő, de a nemzetközi láncoktól eltérő modellben működő boltok.
Megvan a szándék a részükről, lesz megbeszélésünk velük erről, a csatlakozáshoz még informatikai fejlesztéseket kell elvégezniük
– hangzik el a műsorban.
A Booking.com-botrányként elhíresült, az online szállásközvetítők piacát érintő ügy is szóba kerül: a GVH elnöke arra emlékeztet, hogy korábban már végzett ágazati vizsgálatot a versenyhivatal, amire a most folyó, vélhetően kétszer 30 napos eljárás során is tekintettel lesznek. Rigó Csaba Balázs szerint a 2016-os vizsgálat azzal zárult, hogyha szükséges, akkor újra be fog avatkozni a GVH. „Úgy látom, hogy 2023-ban végképp eljött az ideje, mert a nemfizetés azt sejteti, hogy nincs rendben az online szállásközvetítés piaca” – adott iránymutatást a mostani vizsgálat kimenetelét illetően. Amelynek során figyelni fognak a szűkített árparitás működésére is. Megfejtés a beszélgetésben.