Burberry
Szórakozás

Adam Driver kentaurrá válik egy új parfümreklámban

Új értelmet nyer KyLÓ Ren neve.

A Burberry divatmárka új parfümöt dobott piacra Hero néven, ehhez nem kisebb nevet sikerült megnyerniük maguk mellé, mint Adam Drivert, akivel abból a szempontból mindenképp bajban lesznek, hogy a színész a közösségi médiában aligha fogja promózni mindezt, hiszen semmilyen saját oldala nincs, amit kezelne.

Mindenesetre megteszi helyette a rajongótábora, akik azonnal rávetették magukat a parfümhöz készült reklámfilmre, melyben Driver egy lóval szaladgál a tengerparton, hogy aztán kentaur váljon belőle.

A Twitteren már csodálatos mémek születtek:

Az illatot egyébként Riccardo Tisci hozta létre, aki egy olasz divattervező.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.