Gazdaság

Eladnák a híres magyar márkát – még nem tudni, mi lesz a dolgozókkal

24.hu
24.hu

2015. 11. 04. 13:52

A faktor.hu szerint a gyártócég egy belső közleményében azt írta, hogy bár a Negro népszerű termék volt Magyarországon az elmúlt évtizedekben, ma már nem illeszkedik a vállalat globális növekedési terveibe.
Ennek a tervnek az a lényege, hogy az erőforrásaikat néhány kulcsmárka és azok gyártása köré csoportosítják.

Márpedig a Negrónál (a belső közlemény szerint) nem lát a cég ilyen növekedési lehetőséget, ezért azt javasolták a győri gyár üzemi tanácsának, hogy adják el a márkát. Ami azért furcsa, mert tavaly szeptemberben még húzóterméknek nevezte a cukorkát a cég kereskedelmi igazgatója a Termékmix magazinnak adott interjújában.

A dolgozókkal még nem tudni mi lesz, de a cég szeretne együttműködni minden kollégával és az üzemi tanáccsal a tárgyalások során – írták a közleményben.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

CANNES, FRANCE - MAY 21:  Nicole Kidman departs after the 'How To Talk To Girls At Parties' screening during the 70th annual Cannes Film Festival at on May 21, 2017 in Cannes, France.  Celebrities, fans and the movie world have descended on Cannes for this year's festival of the screen. For seventy years The Croisette Boulevard has always been the centre of athe place watch the rich and dandy and people from all walks of life to promenade.  (Photo by Christopher Furlong/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.