A Pepsi idén globálisan újratervezte vizuális identitását, amellyel kezdetét vette a márka életének egy merészebb, új korszaka. Ennek első és igen meghatározó lépése a 14 éve változatlan logó újratervezése volt, amely a markáns betűtípus mellett, izgalmasabb, karakteresebb színeket is kapott. Az egyik ilyen az electric blue, amely a Lime Zero és Mango Zero után, a Pepsi cukormentes termékcsalád legújabb tagjának megjelenésében és nevében is visszaköszön.
Még több merészségre szomjazunk!
Az arculatváltással a Pepsi számos újdonsággal rukkolt elő a világ rengeteg pontján, beleértve Magyarországot is. A klasszikus logó új változata mellett, júniusban Dzsúdló új dalának virtuális koncertjeit élvezhették a rajongók a Pepsi Zero city light plakátjain – Magyarországon először AR technológia segítségével –, a következő állomásként pedig megérkezett a Pepsi Electric. Az új kóla megjelenésében és ízében is tökéletesen igazodik a Pepsi „Többre szomjazom!” filozófiájához, amelyben a márka azokat az embereket ünnepli és támogatja, akik generációtól függetlenül szomjazzák az izgalmas és váratlan dolgokat, többek között a kultúra, a sport, a gasztronómia és a szórakozás területén.
Jellegzetes electric kék színével és egyedi citrusos ízvilágával a Pepsi Electric elsősorban azokat az embereket szólítja meg, akik kompromisszumoktól mentesen keresik az újdonságokat, és magabiztosan szeretik megélni ezeket az élvezeteket. A Pepsi Electric a márka arculatváltása óta az első új íz. Az új üdítőital már a márka megújult logójával, electric blue és fekete színeiben érkezett a boltok polcaira, amely a Pepsi jellegzetes vibráló hangulatát fejezi ki. A cukormentes Pepsi Electric lehetőséget nyújt a kóla-rajongók számára, hogy a citrusos felfrissülést összekössék a látványos szórakozással, eddig még sosem tapasztalt módon.
A limitált darabszámú termék azonban nem lesz sokáig elérhető, így minden cseppjét érdemes kiélvezni.