Kevin Winter / Getty Images for dcp
Szórakozás

Dua Lipa lifestyle márkát hozott létre

Gwyneth Paltrow után szükségünk is van rá.

Dua Lipa mostantól életviteli tanácsokat osztogat majd mindenkinek, aki feliratkozik a hírleveire és podcast csatornájára. Új márkája, a Service 95 lényege, hogy bemutassa az érdeklődőknek a kedvenc hangjait, legyen az a művészet, közélet vagy a divat területén. Gwyneth Paltrow-val ellentétben remélhetőleg nincs tervben, hogy ő is vaginaillatú gyertyát készít, azt viszont elárulja, hogy már évek óta a családja és a barátai is tőle kérnek tanácsot, ha valamilyen programot szeretnének tervezni, akár utazás esetén is.

Kapcsolódó

Az egyik kedvenc hobbim, hogy mindenről listát készítek: a kedvenc éttermek, szállások, mindenki tőlem kér tanácsot, hogy mit csináljon, ha valahová elutazik

mondta, és azt is elárulta, hogy szeretne a fiatalok kezébe olyan eszközt adni, aminek segítségével jobban tisztában lehetnek a világ történéseivel, és amihez bármikor fordulhatnak.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

DUA LIPA (@dualipa) által megosztott bejegyzés

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.