Loppert Dániel, a cég kommunikációs vezetője elmondta: az eljárás során a meglévő aszfaltrétegeket nem bontják fel és szállítják el egy lerakóhelyre, hanem cement, finom szemszerkezetű anyag és víz hozzáadásával a helyszínen egy speciális gép segítségével bedarálják. Az így összekevert anyagot elterítik és hengerelik, az eljárás végeredménye egy teljesen új útalap, melyre három réteg új aszfaltot tesznek. A felújítás során a környezetet nem terhelik, hiszen nincs bontási törmelék, és a nemzetközi tapasztalatok szerint az ilyen eljárással felújított utak élettartama háromszorosa a hagyományos útfelújítással készülteknek.
A technológia további előnye, hogy a munkaidő a felére rövidül: míg a hagyományos módon átlagosan 2 hónap alatt készül el egy 1 kilométeres útszakasz 11,5 tonnás burkolaterősítése szélesítéssel, a hideg remix technológiával ez az idő 1 hónapra csökken.
A 62. számú főút 11,5 tonnás burkolat-megerősítése és szélesítése során 21,03 kilométeren hideg remix technológiával korszerűsítik a szakaszt. A Dunaújváros és Székesfehérvár közötti szakaszon a jelenlegi 10 méteres koronaszélességet 12 méterre növelik. A felújítás 5 szakaszon, félpályás forgalomterelés mellett történik. A projekt részeként a 62. számú főút és a 6. számú főút kereszteződésében korszerűsítik a meglévő körforgalmú csomópontot, valamint 7 helyen új sávos csomópontot alakítanak ki, 12 buszöblöt építenek, a 40-es kilométerszelvénynél pedig tengelysúly mérőhelyet létesítenek.
A beruházást nettó 7,09 milliárd forint értékben végzi a közbeszerzésen nyertes Strabag Kft. A kivitelezés 2015 nyarára fejeződik be az Új Széchenyi Terv Közlekedési Operatív Program keretében, 85 százalék uniós és 15 százalék magyar forrás felhasználásával.