Mintegy ezernégyszáz résztvevőt várnak az idén már hatodik alkalommal megrendezendő budapesti Evolution konferenciára, melynek mottója ezúttal a „Minden út a fogyasztáshoz vezet”, időpontja pedig február 28. és március 1. lesz.
A kommunikációs, üzleti és e-kereskedelmi konferencián a szervezők idén azt kívánják bemutatni, hogy a közösségi média, az influencer marketing, az e-kereskedelem, a digitális hirdetési eszközök, az újmédia, az érzelem- és adatmarketing, a hr, a fintech és az online videók területén az elmúlt években megjósolt üzleti átalakulások már nincsenek is olyan messze, sőt tulajdonképpen már itt is vannak.
A program alapján az első napon a közösségi média ezerarcúságáról, teljesítmény alapú (úgynevezett performance) kampányokról, az e-kereskedelem új dinamikájáról, a média átalakulásáról és a különböző piacokon feltűnő fintechről esik szó. Bizonyára nagy érdeklődést vált majd ki az első napon, hogy ekkor ismertetik a 2017-es reklámtorta számait a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei, vagyis itt derülnek ki a hazai reklámpiacra vonatkozó tavalyi összesített iparági adatok. (Tavaly volt némi balhé, mivel a tévés piaci számokat az előzetesen beharangozott módon nem tudták közzétenni a konferencián, a TV2 ugyanis nem a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete tagsága által megszavazott formában adta le az adatait, és emiatt csak később, a májusi Media Hungary-n publikálták végül az adatokat, de idén várhatóan nem fordul elő hasonló.)
Az Evolution második napján az érzelemmarketing téma keretében a vágyak megismeréséről lesz szó, a performance esetében az adatmarketinggel és az automatizált reklámokkal (programatic) folytatódik a program. Terítéken lesz a széles sávú szórakoztatás fő eszközeként az online videók témája, továbbá e-kereskedelmi előadások hangzanak el ötletadó újdonságokkal, valamint a hr területén belül arról lesz szó, hogy miként lehet harmonikussá tenni a hírnév, márka, kríziskommunikáció és munkáltatói márkázás négyesét. Az idei rendezvényen előad többek között Mérő László, Sas István, Pál Ferenc és Litkay Gergely, de elmondja véleményét Pásztor Anna, Ambrus Attila és a Z-generációs influencer, Viszkok Fruzsina is.
Kiemelt kép: Thinkstock