A hatvanas-hetvenes években még úgy hamisítottak festményeket, hogy egy ügyes kezű alkotó utánozni próbálta valamelyik híres művész stílusjegyeit. Később viszont az úgynevezett donorfestészet vált meghatározóvá, amikor egy korabeli – egyébként tehetséges, de legalábbis nem ügyetlen – festő névtelen alkotását próbálták „feljavítani”, majd alászignózták egy híres alkotó nevét. A régiségkereskedés Kádár-kori kriminalisztikájáról szól a Tangó és Kes legújabb adása, amelyből az is kiderül, miért nem repült rá a hazai szervezett bűnözés a műtárgyhamisításokra.
Halálos, de fegyvertelen
A Tangó és Kes nyomon követi a bűnelkövetések sok évtizedes trendjeit, a bűntársadalom mocorgóit és „újításaikat”. Legendás leleplezések, soha el nem kapott elkövetők, eszes és balek tettesek, sorozatgyilkosok és maffiacsaládok, lebukások és lebuktatók itthonról és a világból. Magyar rendszerváltások és azt azokat követő bűntársadalmi, politikai és gazdasági összefonódások.
Háromharmad
Della
Első kézből
Ziccer
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Szerintem
Sorozatlövő
Határsértők
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!