A hatvanas-hetvenes években még úgy hamisítottak festményeket, hogy egy ügyes kezű alkotó utánozni próbálta valamelyik híres művész stílusjegyeit. Később viszont az úgynevezett donorfestészet vált meghatározóvá, amikor egy korabeli – egyébként tehetséges, de legalábbis nem ügyetlen – festő névtelen alkotását próbálták „feljavítani”, majd alászignózták egy híres alkotó nevét. A régiségkereskedés Kádár-kori kriminalisztikájáról szól a Tangó és Kes legújabb adása, amelyből az is kiderül, miért nem repült rá a hazai szervezett bűnözés a műtárgyhamisításokra.
![](https://s.24.hu/app/uploads/2019/09/podcast-tango-es-kes-logo.png)
Halálos, de fegyvertelen
A Tangó és Kes nyomon követi a bűnelkövetések sok évtizedes trendjeit, a bűntársadalom mocorgóit és „újításaikat”. Legendás leleplezések, soha el nem kapott elkövetők, eszes és balek tettesek, sorozatgyilkosok és maffiacsaládok, lebukások és lebuktatók itthonról és a világból. Magyar rendszerváltások és azt azokat követő bűntársadalmi, politikai és gazdasági összefonódások.
Háromharmad
Első kézből
Buksó
Filéző
Reklámszünet
Nincs rá szó
Szintén zenész
Ötkarikás szemek
Rendszerváltás30
Szerintem
Sorozatlövő
Határsértők