Magyaroszágon eddig példa nélküli kiadvány terjesztését kezdte el a nyár elején a Feeling Kft. Havonta 20 ezer ingyenes példányban, elsősorban Budapest frekventált helyein, rendezvényeken, multiplex mozikban lehet hozzájutni ehhez a CD-ROM formátumú színes “magazinhoz”. A hirdetésszervezésért felelős cégtől, a magyar tulajdonú Prime Time Kft. munkatársától, Dallos Évától megtudtuk: az év végéig a Feelinggel terveik szerint szeretnék elérni az 50 ezres példányszámot, és a vidéki terjesztés is elindulhat. Szeptember közepéig a negyedik szám jelenik meg. A fő bevételi forrás a hirdetésekből befolyó pénz. A kiadvány multimédiás jellegénél fogva mozgóképes reklámra is lehetőség van.
A korong lejátszásához ugyanakkor multimédiás (hangkártyával és CD-meghajtóval rendelkező) pentiumos számítógépre van szükség, ami miatt nagyon sok potenciális olvasóhoz egyszerűen nem juthat el ma még a lap. Annak ellenére, hogy a fiatal, iskolázott célcsoportok, ha nem is otthon, de legalább az iskolában, vagy a munkahelyen megnézhetik a CD-t.
Maga a kiadvány színvonalasra sikeredett, igaz akad még néhány apróság, amin a későbbiekben javítani lehetne. A hagyományos, papírra nyomott újságoknál azonban átfogóbb kikapcsolódást kínál a Feeling. Ez mindjárt a dinamikus nyitó képsoroknál meglátszik, amikor visszafelé peregnek a számok a képernyőn, és szól közben a szignál. Nagyon látványos, ráadásul jól is használható a közel tucatnyi rovat – filmelőzetesek (12 darab), popzene (sajnos csak szöveges lemezbemutatók), design, sport, informatika, divat, autó, alternatív zene és az augusztusi szám óta már gazdaság-tőzsde rovat is – közötti három dimenziós menürendszer. A látogató egy nagy előcsarnokba érkezik, ahol például az autó képére kattintva olvashatja az autós rovatot, sőt lifttel utazhat a moziig, vagy más rovatokig.
Az írások színvonalát olyan nevek garantálják, mint például a Mancsból ismert Para-Kovács Imre; Mészáros Péter, az Internet Kalauz főszerkesztője; vagy Vágner Gábor, a Z Magazin egykori főszerkesztője. A korábbi számítógépes újságok hagyományaira is építő írások sok humorral körítettek, és több cikknél egy gombra kattintva, mindjárt a világháló e témával foglalkozó oldalain találhatjuk magunkat már ha van internetes kapcsolatunk. Komoly probléma azonban, hogy a cikkeket illusztráló képek élvezhetetlenül aprók, ez nem illik a magazin színvonalához. Sárkány László, a Feeling Kft. munkatársa azt ígéri, a későbbi számokban egy további klikkelés árán már minden képet teljes méretben lehet majd látni. Jól jönne emellett, ha a popzenei anyagokba bele is lehetne hallgatni (bár a kiadók ehhez egyelőre nem járulnak hozzá), vagy a számítástechnikai és autós érdekességek között több hírt lehetne olvasni. –