A figurát a 7-12 éves közönséget megcélzó, és néha gyerek-Facebooknak is nevezett közösségi oldal és virtuálisállat-gondozó, a Moshi Monsters hozta létre és vitte sikerre a The Moshi Dance című slágerrel. Lady Goo Goo – társaihoz, például a Justin Beeberről mintázott Dustbin Beaverhez hasonlóan – egy tamagocsi-szerű, örökbe fogadható, gondozható online kedvenc, és létezésében a bíróság nem is talált semmi kivetnivalót, azt azonban már a szerzői jogokat sértő dolognak minősítették, hogy énekel, így betiltották a Moshi Dance-t.
Lady Gaga ügyvédei azzal nyerték meg a pert, hogy bizonyítékokkal tudták alátámasztani: vannak, akik azt hiszik, hogy Lady Goo Goo figurája és az énekesnő között „hivatalos kapcsolat áll fenn”. Az eset precedensértékű, ugyanis eddig a feldolgozás-zenekarok és paródiák ellen nem nagyon léptek fel a hatóságok, de ez az ügy azt jelzi, hogy az eredeti előadóknak joguk van cselekedni hasonló helyzetben. Az ötvenmillió felhasználót fogadó Moshi Monsterst működtető Mind Candy cég vezetője, Michael Acton Smith azt nyilatkozta: „A gyerekek nyilván különbséget tudnak tenni a két karakter közt. A baj az, hogy fiatalok milliói szerették meg a YouTube-on Lady Goo Goo zenéjét, de többet nem élvezhetik. Az egészet a móka kedvéért csináltuk, és úgy gondoltuk, Lady Gaga érteni fogja a humort.”