Szoboszlai Dominik ma már nemcsak egy futballista és a válogatott csapatkapitánya, hanem egy globális márka is. Ebből fakadóan nem mehettünk el szó nélkül a játékos karrierjének részét képező üzleti döntések mellett sem: hogyan jönnek létre az egyéni szponzorációs szerződések, milyen lehetőségeket látnak most a nemzetközi piacon, és miért számít no-go zónának a bulvár?
A márkaépítés kérdései mellett természetesen a futballról is beszélgettünk. Szóba került például, hogy mit érez egy menedzser akkor, amikor a képviselt játékos 20-25 kanadai pontot (gól+gólpassz) tűz ki maga elé erre a szezonra. De a magyar játékospiac jelenlegi állapotát is elemzés tárgyául vettük, amikor azt kérdeztük a Szoboszlai mellett Schäfer Andrással, Bolla Bendegúzzal és több fiatal tehetséggel együtt dolgozó Esterházy Mátyástól, hogy lát-e minőségi előrelépést a magyar játékosképzésben.
Kitértünk arra is, hogyan lesz több Szoboszlai a magyar futballban, és kinek az elsődleges felelőssége ez.