A texasi Ashley Devonna úgy érezte, ezzel a lépéssel igazán kitárulkozhat, mondhatni a keblére ölelheti mind a 220 ezer követőjét.
A blogger természetesen orvosa engedélyét is kérte a hátborzongató ötlethez, aki beleegyezett a dologba.
Ez számomra is új élmény volt. Manapság a közösségi médiában éljük az életünket, különösen a fiatalabb generáció, akik így kommunikálnak a barátaikkal, a családtagjaikkal és követőikkel
-nyilatkozta dr. Farah Khan, aki olyannyira lelkesedett az ötletért, hogy végül saját oldalán közvetítette az eseményeket.
Persze nem mindenki gondolkozik ilyen lazán a nyilvános cicifeltöltésről.
“Mi sebészként képzési, oktatási célokra szoktuk használni az élő bejelentkezést, de ez a videó nem ad teljes képet a műtét nagyszabású voltáról, és az implantátumok kockázatairól” – mondta az Independentnek Afshin Mesahebi plasztikai sebész, majd hozzátette, sajnos ezeknek a betegeknek a legtöbbjét ingyen műtik meg, a sebészek pedig egyszerűen csak marketing célokra használják őket.
Más sebészek is hasonlóan nyilatkoztak a témáról. Szerintük az információátadást még a szociális médiákon is felelősen kell kezelni. Ha egy mellnagyobbító műtétről úgy streamelnek, hogy a videó bemutatja az előnyöket és a hátrányokat, vagyis széleskörűen tájékoztat, akkor abban semmi kivetnivaló nincs. Ám ha csupán szenzációhajhászásról van szó, akkor a bloggeréhez hasonló akciók csak árhatnak a fiataloknak.