Kieselbach Galéria közleménye szerint a kép 1980 és 2004 között nyolc jelentős külföldi kiállításon szerepelt; többek között Párizsban, Londonban, Chicagóban, Rómában, Stockholmban és nem utolsósorban a firenzei Uffizi Képtárban. Az akvarell Moholy-Nagy legjelentősebb, még itthon festett alkotása. A nemzetközi műkincspiacon az 50 millió forintos ár az akvarellkategóriában igen magasnak számít, ennyiért már nagyméretű olajképeket lehet vásárolni. A rekordot Moholy-Nagy László neve magyarázza, amely mindenhol jól cseng, aki emigrációja után a weimari, majd a chicagói Bauhausban működött, és újabb generációknak is átadta modern látásmódját.
A Kieselbach szerint ezzel kirajzolódni látszik az a folyamat is, amely az értékrend kiszélesedésében nyilvánul meg. A klasszikus magyar festészet fogalmába egyre inkább beletartozik az avantgárd is, illetve a két világháború közötti festészetnek az a vonulata, amely a Kieselbach Tamás által rendezett kiállításokon és az általa kiadott könyvekben hangsúlyos. A magyar avantgárd képviselői közül Bortnyik Sándor híres Ma-albumának gouache-sal festett lapja például 5 500 000 forintos leütési árat ért el, amely a Moholy-Nagy-képhez hasonlóan „csak” papírmunka, így magas ára azt is jelzi, hogy a művészettörténeti és a műkereskedelmi értékrend közeledik egymáshoz.