A világot az elmúlt évszázadban elárasztották a reklámok, így szinte minden lépésünkre jut egy termék megvásárlására buzdító felirat, kép, vagy szimplán csak egy logó. Ezek egy része rég nem működő cégekhez, műszaki eszközökhöz, vagy épp éttermekhez kapcsolódik, különböző okokból azonban mégiscsak az utcakép, vagy egy-egy táj részei maradtak.
Így járt a világ legnagyobb reklámja is, ami az 1852-ben, hintógyárként életre hívott Studebakerhez kötődik. A német emigránsok által alapított cég nevét a világ az autói miatt ismerte meg, hiszen az 1902-től elektromos, 1904-től pedig benzinüzemű járműveket gyártó vállalat több mint hatvan éveken át vette ki a részét az automobilizmus fejlődéséből.
A legendás modellek egész sorát gyártó Studebaker végül 1968-ban zárt be, részei pedig három különböző vállalatba olvadva éltek tovább. Ez nem jelentette azonban a név teljes eltűnését, hiszen a ma már gyűjtők gondos kezeiben lévő autóik mellett a világ legnagyobb felirata is emlékeztet a dicső múltra:

A gyár 1926-ban vásárolta meg az Indiana állambeli New Carlisle-ben lévő 350 hektáros területet, amin néhány hónap múlva a világ első igazi autós tesztpályáját hozták létre, benne vizes részekkel, meredek emelkedőkkel és lejtőkkel, illetve a különböző balesetek szimulálását is lehetővé tévő szakaszokkal.
A Fiat torinói gyárának tetejére helyezett meglepő megoldást egyetlen évvel megelőző pályát végül negyven éven át tartották működésben, mellette pedig lassan kinőtt az 1937-1938-ban elültetett nyolcezer fenyő, a cég nevét mutatva a környék felett átrepülőknek.

A repülőipar gyors növekedésének emléket állítani akaró, ezzel egyidőben persze a világ legnagyobb reklámjának címét is megkaparintani vágyó Studebaker régi otthona, illetve felirata ma szerencsére védett érték, túlélése pedig így még hosszú időre biztosított, az erdősávon pedig bárki végigsétálhat: