Meghan Markle 2014-ben indította el The Tig címmel életmódblogját, ahol egyebek mellett kedvenc ételeiről és utazásiról számolt be, valamint személyes elmélkedéseit osztotta meg az olvasókkal. Az oldal szerkesztésével 2017-ben hagyott fel, mielőtt feleségül ment Harry herceghez. Most úgy tűnik, visszatér erre a területre, ugyanis
írja a The Guardian.
Markle és férje utoljára 2020-ban posztoltak hivatalos királyi Instagramjukra, a hercegné személyes profilja pedig még hamarabb, az eljegyzésük előtt megszűnt. Pénteken azonban létrehozták a márka Instagram-oldalát, ahol jelenleg csak a logó látszik, illetve egy korlátozott ideig elérhető történet egy videóval, amin Markle virágokat rendezget és tesz-vesz egy konyhában. Ezzel négy éve ez az első olyan poszt a képmegosztón, amit a sussexi hercegné tett ki. A profilt cikkünk megjelenéséig több mint 300 ezren bekövették. Az Instagram-fiók mellett elindítottak egy weboldalt is, amin most még csak a cég logója látható, illetve fel lehet iratkozni egy várólistára.
A márkanév levédetését is megkezdték, az ehhez szükséges dokumentumokból kiderül, hogy
Markle oldalán lehet majd találni étkészleteket, különböző poharakat, ágyneműket, konyharuhákat, valamint ételeket is, mint például lekvárokat, vajakat és egyéb ehető krémeket. Egy második, nemzetközi védjegybejelentési kérelem szerint írószereket, textíliákat, bevásárlótáskákat, jógafelszerelést és számos, háziállatokkal kapcsolatos terméket, például pórázt, nyakörvet és madármagot is árusítanak majd.
Az American Riviera Orchard elnevezés egyébként a kaliforniai Santa Barbarára utal, ahol Meghan és Harry a gyerekeikkel élnek. A várost sokszor emlegetik az amerikai riviéraként, innen a kötődés. Az új cég logójában a Montecito felirat is jelen van, ez a neve annak a környéknek, ahol Markle-ék laknak.
Korábban Budapestről is írt a blogjában: