Kedves Ügyfélszolgálat!
Előre is elnézést kérek, ha levelem hangvétele kissé ingerült lenne, tudom nem maguk tehetnek róla, de kérem Önöket szíveskedjenek megfelelően eljárni ügyemben. Panaszt kívánok tenni. Szintén a Ferenciek terén állomásozó ellenőrök miatt, akik miatt már egyszer írtam is Önöknek, és megelégedésemre intézkedtek is. 2008. április 21.-én, hétfői napon 17.30-kor párommal léptünk oda az ellenőrőkhöz: ő bérlettel és a tőlem a névnapjára kapott rózsával, én pedig egy menetjeggyel. Barátnőm bérletét felmutatva lassított a mozgólépcső bejáratánál, mire az ellenőr közel hajolt hozzá, ügyet sem vetve a bérletére, és természetellenes közelségből azt súgta oda neki: “Csini vagy.”. Pontosan idéztem. Ily’ jellegű kedvességet még én sem várok el a vállalat munkatársaitól, azt ellenben igen, hogy rendesen végezzék munkájukat. Vagyis ha eseti jelleggel is, de ellenőrizniük kell kollegáiknak a bérleteket, akkor ne tegyenek ilyen megjegyzésüket az utazókra, hanem valóban végezzék azt, ami rájuk tartozik. Teljesen felháborodtam, a Ferenciek terén dolgozó munkatársaik rendre nem végzi rendesen munkájukat, viselkedésük botrányos.
Fontosnak tartom, hogy kivizsgálják ezt a konkrét esetet, és hogy a vizsgálat eredményéről értesítsenek. Az utóbbi hónapokban személyesen a metróban javulást tapasztaltam ugyanis az ellenőrök modorát illetően, kedvesen köszönnek, megköszönik a bérletfelmutatást stb…, és gondolom Önök sem akarják, hogy 2-3 munkatárs tönkre tegye a többi kollega megítélését. Pedig ezt teszik.
Üdvözlettel: XY – törzsutas
Már megint a szabályzatot kell példának felhoznom, ugyanis benne van, hogy az ellenőrzést végző személy nem tehet semmilyen megjegyzést sem az utasra, sem annak öltözékére. Mégis rendszeresen tapasztalom, hogy a mellettük elhaladó lányoknak fütyörésznek, és a „de jó a segged, baby” megjegyzéssel illetik őket. Lehet, hogy valakinek ez dicséret, szerintem inkább köszönjenek, és nézzék a bérleteket. Gergő levele alant.