A 361339 Willys MB és a 277896 Ford GPW dzsip (melyek közt első pillantásra nem is látszik a különbség) jó része ebben a formában jutott el az Európában állomásozó amerikai egységekhez, de a britekhez, de a Szovjetunióhoz is, ahová ötvenegyezer jutott el ezekből a kölcsönbérleti törvénynek (Land-Lease) köszönhetően. A kaliforniai Richmondban lévő Ford üzemből a termelés hetven százaléka távozott például így távozott a közeli San Francisco kikötőjén át.
Természetesen csak abban az esetben használták ezt a pénz- és időigényes megoldást, ha tényleg mindenképp erre volt szükség. Fentebb ugyan lapra szerelt autóról beszéltünk, de ez nem egészen volt igaz, hiszen mindössze a kerekek és néhány nagyobb alkatrész és az akkumulátor volt lebontva a kész autóról a helytakarékosság érdekében.
A háború után egy ideig a veteránok és a környező területek farmerei a kormánytól juthattak hozzá a megmaradt készlet darabjaihoz, de a legtöbbjük a nagyobb hadszínterek közelében kialakított roncstelepeken végezte.
Raklapra szerelt dzsipek nem maradtak fenn, de néhány évvel ezelőtt a fülöp-szigeteki MD Juan Enterprises felelevenítette a hagyományt, újra gyártani kezdték a modellt ebben a formában, de sajnos a csomag nem tartalmazza a motort, a váltót, a fékrendszert és a kormányművet.