Tech

Jövőre lesz kapható a Facebook első okosszemüvege

Korábban a témában:

A Facebook az idei Connect konferencián bejelentette, hogy jövőre egy fogyasztóknak szánt „okosszemüveget” dob piacra, amin a Ray-Ban márkájú szemüvegeket gyártó olasz Luxotticaval közösen dolgoznak. Még elég ködös, hogy pontosan milyen funkciókat is kínál majd az eszköz, a közösségi óriás egyelőre annyit árult el a The Verge-nek, hogy nem igazán illik majd a klasszikus kiterjesztettvalóság-eszköz kategóriába, és nem lesz semmilyen beépített kijelzője. Ezért többen is arra tippelnek, hogy a Snap Spectacles-höz, vagy az Amazon Echo Frameshez hasonló dolgot lehet várni.

Zuckerbergék elmondása szerint az okosszemüveg mindenképp egy fontos lépést jelent a kiterjesztett valóság (AR) területén végzett munkájukban, ami mögött eddig egy kísérleti prototípust, a Porject Ariát tudják felvonultatni. Az Aria nem lesz forgalomban kapható, inkább azt a célt szolgálja, hogy a cég ezen a projekten keresztül kísérletezzen olyan funkciókkal, amik végül piacra került termékekbe épülnek be. Az Ariát ebben a hónapban már valós körülmények közt is elkezdik tesztelni a cég munkatársai és szerződött partnerek segítségével, akik segítenek kiszúrni a termék gyengeségeit nem csak biztonság, funkció, de dizájn szempontból is.

(Kiemelt kép: GettyImages)

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

A cikkhez ide kattintva szólhatsz hozzá.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.