Múlt héten tartóztatták le Sean „Diddy” Combs rappert, akit azzal vádolnak, hogy legalább 2008 óta bűnszervezetet működtetett, amely az ügyészek szerint drogokra és erőszakra támaszkodva kényszerítette a nőket, hogy „szexuális vágyait teljesítsék”. Az ügy azóta sem állt meg: tegnap újabb nő vádolta meg Combst azzal, hogy bedrogozta és megerőszakolta őt, most pedig bejelentették, hogy netflixes dokusorozat készül a rapperről. A sorozatot Alexandria Stapleton rendezi, a producere Curtis „50 Cent” Jackson lesz, aki azt ígérte, hogy nem ragadnak meg a szalagcímek szintjén, hanem a komplex történet mélyére ásnak:
Továbbra is szilárdan kitartunk amellett, hogy hangot adunk a hangtalanoknak, és hiteles és árnyalt nézőpontokat mutatunk be. Bár a vádak nyugtalanítóak, arra kérünk mindenkit, hogy ne feledje, Sean Combs története nem a hip-hop és kultúrájának teljes története. Célunk annak biztosítása, hogy az egyéni cselekedetek ne árnyékolják be a kultúra szélesebb körű hozzájárulását
– idézi a Variety a rappert.
Az ügyészek által összeállított tizennégy oldalas ügyészi vádirat zsarolással és erőszakos szexkereskedelemmel vádolja Combst. Ha mindegyik vádpontban elítélik, a rapper és lemezproducer tizenöt évtől életfogytig terjedő börtönbüntetésre számíthat. Közben a Guardian arról írt a napokban, hogy Diddy zenéi egyre népszerűbbek a zenei oldalakon, 18,3 százalékkal többen streamelték őt a szeptember 17-i letartóztatása óta, mint az azt megelőző héten. George Howard, a Berklee College of Music professzora azt mondja, nem meglepő ez a növekedés, szerinte az emberek a zenéin keresztül próbálják megérteni, hogyan gondolkodik a zenész, miért követhette el a szörnyű bűntetteket, amelyekkel vádolják.
Olyan ez, mint amikor egy autóbaleset mellett autózunk el. Az ember meg akarja nézni
– fogalmazott.