Ahogyan arról korábban beszámoltunk: a rohadt részek lemetszése után egy műanyagtálcán, lefóliázva akarta eladni rossz minőségű termékét egy CBA Príma, ezzel pedig szabálysértést követett el.
A CBA Príma abban különbözik egyébként a mezítlábas CBA-któl a cég honlapja szerint, hogy ezek egy „felsőkategóriás boltcsoport” tagjai. Megnyitásuk előtt az egységeket a CBA-vezér Baldauf László és kollégái vizsgálták, értékelték. „Csak azon egységek kerülhettek be ebbe az “illusztris társaságba”, melyek a nagyon szigorú követelményeknek meg tudtak felelni. A folyamatos kiemelkedően magas minőség biztosítása a cél, így a Príma logót kapott üzleteket működésük során is folyamatosan vizsgálják” – fogalmaz a honlap.
A rohadt alma ügye után a CBA kommunikációs igazgatója, Fodor Attila elmondta: a cikk hatására elrendelték az ügy kivizsgálását és felszólították a boltot a hasonló eljárások beszüntetésére. Ma megkerestük a kommunikációs vezetőt: mire jutottak a vizsgálattal?
Különleges bánásmód
Fodor Attila elmondta: az egész hálózatot tájékoztatták arról, hogy „ezekben a nem egyszerű időszakokban, amikor a déli gyümölcsök állapotára nagyon oda kell figyelni, mert gyorsan romló termékekről van szó”, az érintett áruknak „különleges bánásmódot és figyelmet” szenteljenek. Hozzátette: a teljes üzlethálózatot felszólították: fordítsanak kiemelt figyelmet a zöldségek és gyümölcsök értékesítésére. Tájékoztatása szerint az esetet megelőzően is ellenőrizték az üzleteket, azóta viszont kiemelt ellenőrzéseket is tartottak.
Nem véletlenül érdeklődtünk a CBA-nál a vizsgálatról, nemrégiben ugyanis egy olvasónk küldte elküldte nekünk február 12-én, egy CBA Prímában készített fényképeit.
Fotók: olvasónktól
A képeken egy penészesre rohadt padlizsán és szintén nem túl jó állapotban lévő saláta szerepel. A felvételeket elküldtük Fodor Attilának is, aki közölte:
„Jogszabály nem tiltja, hogy az ép és egészséges termékek darabolva kerüljenek értékesítésre. A fényképen a káposzta mellett látható előre csomagolt leveszöldség is teljesen szabályosan, darabolva kerül értékesítésre. A padlizsánnal kapcsolatban azonnali vizsgálatot kezdeményeztünk.”
Arra a kérdésünkre nem kaptunk választ, hogy miként értékeli Fodor Attila az előző vizsgálatot, illetve hogy a probléma ismétlődése milyen következményekkel jár.
A mai napon a Coop is igen szerencsétlen helyzetbe került: polcukon vígan nyalogatta magát egy patkány, az esetről pedig videó is készült. Cikkünket itt találja.
Cikkünk megjelenése után is ismét rohadt narancsra bukkant Váci olvasónk. Fotó: Fehérvári Tibor.