Várhegyi az ítélet után lemondott a képviselőségről, de párt-, majd kampányigazgató lett a Fidesznél. A 2006-os választási vereség után távozott, utóda Kubatov Gábor lett. Ekkor alapította meg a Prestige Média Reklámügynökség Kft.-t, ami politikai marketinggel és kommunikációval foglalkozik.
A Prestige több fideszes önkormányzattól – egyebek mellett a hódmezővásárhelyi, kiskunfélegyházi, pécsi városvezetéstől – kapott megbízást, Pécsről például tavaly és tavalyelőtt összesen harmincmilliót hoztak el. A Fidesz és a KDNP is szerződött a céggel.
Az Origo főszerkesztőjének leváltásakor a Figyelő a portál körül mozgó politikai komisszárként emlegette Várhegyit, állítólag a lap tartalmát is érintő tanácsokat adtak, kéréseket fogalmaztak meg. A cég szerződéseiről Várhegyi a 444-nek az üzleti diszkrécióra hivatkozva nem árult el semmit. Az MTVA-s szerződéseket viszont kikérte a lap, ebből kiderül, hogy 2012 január óta áll kapcsolatban a közmédia a céggel.
Általános marketingkommunikációs tanácsadásért havonta 787 ezer, marketingstratégia kidolgozásáért egymillió forintot vesz fel a Prestige az MTVA-tól. Negyedévente 250 ezer forintba kerül a marketingstratégia „karbantartása”. A közmédia menedzsmentjének kommunikációs felkészítése óránként 25 ezer forintba kerül, a kríziskommunikációs helyzetek megoldásának óradíja 12 500 forint. A feladatok ellátására 16,8 millió forintos keretszerződést kötöttek, az összeg kimerülésekor a szerződést újrakötötték. Május óta a Prestige már üzletviteli és vezetési tanácsadást nyújt a közmédia részére.
Várhegyi másik cége, a Myself Consulting 2013-ban 7,2 millió forintot kapott A Dal című zenei versenyhez kapcsolódó tanácsadásért, egyebek mellett „a szereplők karakterleírásáért”.