A Facebook új címkéket kezd el bevezetni az amerikai felhasználók körében azzal a céllal, hogy a netezőknek egyértelműbbé váljon egyes oldalak jellege, és hogy elkülönítsék a valódi híreket a viccektől.
A hírfolyamban külön jelölést kapnak a rajongói oldalak, illetve a szatirikus, parodizáló munkásságot végző oldalak tartalmai is. Utóbbi azért lehet különösen fontos, mert aki nem érti a viccet, azt félre tájékoztathatják a humoros, szarkasztikus posztok, hírek (nem szabad ugyanis feltételezni, hogy azokat mindenki érti). Az új címkéket egyelőre szűk körben tesztelik, később fokozatosan válnak láthatóvá más felhasználók számára is.
A közösségi óriás láthatóan egyre több ilyen jelzéssel próbálja navigálni a felhasználóit, márciusban nálunk is elkezdtek megjelenni például a tényellenőrzők által hamisnak, vagy részben hamisnak tartott posztok melletti címkék: