Földbe állt a 2Rule, Mészáros sportruházati cége

Hiába húzta magára Mészáros mezeit három NB I-es csapat is. Hiába állt ki a 2Rule mellett a közmédia.
Kapcsolódó cikkek

A szerénynél is szerényebb „eredményeket” produkált a 2Rule névre keresztelt sportruházatot forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. tavaly. A Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos érdekeltségébe tartozó cég 2018-ban 168,8 millió forintos forgalom mellett

129,7 milliós mínuszban zárt.

Sejthető volt, hogy a szárnyalásról csak negatív irányban beszélhetünk:

pfla.hu

A Magyar Sportmárka Zrt.-t 2017 decemberében alapította a Talentis Group Zrt., és az új cég vezérigazgatója az őszi ideiglenes szövetségi kapitány, a Felcsúton is futballozó, majd edzőként is működő Szélesi Zoltán felesége lett. Nem sokkal később kiderült, hogy a 2Rule logója erősen hajaz egy, az internetről lehalászott, szerb grafikus által készített sablonra, ráadásul a 2Rule-márka már fut, méghozzá Nigériában.

A 2Rule bejelentése után nagy hirtelen három NB I-es labdarúgócsapat – a Diósgyőr, a Haladás és a Puskás Akadémia – is hátrahagyta mezeit, hogy Mészáros Lőrincék ruháiban folytathassák, majd a PAFC fiókcsapata, az NBII-es Aqvital Csákvár FC is csatlakozott hozzájuk.

A közmédia teljes mellszélességgel kiállt a török és kínai alapanyagokkal dolgozó Mészáros-brand mellett: előbb egyik műsorvezetőjükre akasztottak 2Rule-kitűzőt, majd az M4 Kisbajnok című, kisgyerekeknek szóló műsorában reklámozták a Mészáros és Mészáros Kft.-t, illetve a 2Rule-t. A közmédia az akcióért egyetlen fillért sem kapott.

Ami jár Mészáros Lőrinc 2RULE-jának, az nem jár más magyar vállalkozásnak
Legalábbis ez derül ki az MTVA szerződéséből, valamint későbbi hallgatásából.

Kiemelt kép: MTI/Balogh Zoltán