A Népszabadság szerint a Brit Media Befektetési Zrt. lehet a befutó abban az eljárásban, amit a Magyar Telekom írt ki az Origo értékesítésére. Az idén június elején alapított társaság szállt be a Klubrádiót üzemeltető vállalkozásba, most pedig a cég bekerült az Origo értékesítési eljárásában az utolsó körös ajánlattételi körbe – tudta meg a lap több forrásból.
A Népszabadság hiába próbált kapcsolatba lépni a céggel és ügyvezetőjével, és a Magyar Telekom sem kommentálta az értesülést. A lap emlékeztet rá, hogy a Brit Media ügyvezetője, Megyeri András Jonatán nem ismeretlen a hazai médiavilágban, 2012-ig üzletfejlesztési igazgatóként dolgozott a TV2-ben Simon Zsolt, a csatorna jelenlegi vezérének irányítása alatt, korábban pedig a Viasat kereskedelmi igazgatója volt.
Korábbi hírek szerint a Magyar Telekom tíznél több olyan céget kért fel ajánlattételre, amelyről tudta, komoly érdeklődő. A Telekom „minden megoldásra” nyitott, bár leginkább azt szeretné, ha az Origo. hu mellett az egész médiabirodalom új tulajdonoshoz kerülne.
Korábbi hírek szerint a Habony Árpádhoz is köthető Modern Media Group Zrt. szintén látott fantáziát az üzletben, ám az MMG állítólag később visszakozott, mivel a konszolidálásra nincs kapacitása, ezért inkább már saját portál alapítását tervezik.